Scroll Top
Staza br. 6

• Planinarski dom ,,Stražilovo,, → Brankov grob → Restoran ,,Brankov Čardak,, → planinarski dom ,,Stražilovo,, •

• Od planinarskog doma se spuštate kroz šumu stazicom obeleženom maratonskom oznakom (beli krug sa crvenim srcem) do puta koji ide Stražilovačkom dolinom (10 min).
  • Kad siđete na šumski put pređete pravo preko potoka i nastavite još oko 200 m šumskim putem do putokaza koji vas skreće levo preko potoka uzbrdo na planinarsku stazu obeleženu maratonskom oznakom. Ona vas strmo penje do vrha (40 min).
  • Ovde imate putokaz koji vas skreće desno 30 m ka velikoj drvenoj nadstrešnici sa klupama gde možete napraviti pauzu ili da produžite napred još 100 m do spomenika i groba Branka Radičevića. Ovde takođe možete napraviti pauzu na postavljenim klupama i uređenom platou.
  • Od spomenika krećete desno nizbrdo širokom turističkom stazom koja vas polako spušta u podnožje izletišta ,,Stražilovo,, i do samog restorana ,,Brankov Čardak,, (20 min).
  • Kad siđete skrećete levo od restorana i nastavljate preko potoka na šumski put koji ide uzvodno od potoka kroz dolinu dok ne stignete do velike table koja vas upućuje na planinarski dom (10 min).
  • Ovde skrećete desno uzbrdo planinarskom stazom do planinarskog doma ,,Stražilovo,, (10 min).

Staza je markirana planinarskim markacijama i putokazima i potrebno vreme za obilazak ove staze je od 1,5 – 2h hoda laganim tempom.