Scroll Top
Staza br. 7

• Planinarski dom ,,Stražilovo,, → Restoran ,,Brankov Čardak,, → Brankov grob → Grebenski put → planinarski dom ,,Stražilovo,, (zelena staza zdravlja) •

• Od planinarskog doma se spuštate kroz šumu stazicom obeleženom maratonskom oznakom (beli krug sa crvenim srcem) do puta koji ide Stražilovačkom dolinom (10 min).
  • Kad siđete na šumski put skrećete levo i idete do restorana ,,Brankov Čardak,, (10 min).
  • Iza restorana se nalazi ulazak u turističku stazu koja vas penje ka Brankovom grobu (30 min).
  • Ovde kod spomenika možete napraviti pauzu na uređenom platou sa stolovima i klupama. Nakon toga nastavljate levo od spomenika 100 m do velike drvene nadstrešnice koja vam ostaje sa desne strane. Nakon još 200 m sa leve strane imate spomenik palim borcima u II svetskom ratu. Put vas dalje vodi blago uzbrdo sve do izlaska na grebenski asfaltni put (40 min).
  • Skrećete desno asfaltom blago uzbrdo do prvog obeleženog skretanja na desno (15 min).
  • Ovde skrećete sa asfalta na šumski put koji vas spušta preko ,,Kusaka,, do početka Borove šume u Stražilovskoj dolini (40 min).
  • Nakon silaska i prelaska preko potoka izlazite na široki šumski put. Sa leve strane vam je početak Borove šume, a vi skrećete desno i putem idete do kraja izletišta ,,Stražilovo,, i tu vam je sa leve strane staza ka planinarskom domu ,,Stražilovo,, (30 min).
  • Tu skrećete levo i polako se serpentinama penjete ka planinarskom domu ,,Stražilovo,, (20 min).

Staza je markirana planinarskim markacijama i putokazima i potrebno vreme za obilazak ove staze je od 3,5 – 4h hoda laganim tempom.